Hét informatieplatform over cloudoplossing en -bedrijven

Contact

KPN pleit voor andere benadering van customer care binnen Nederlands bedrijfsleven

KPN pleit voor andere benadering van customer care binnen Nederlands bedrijfsleven
06 April 2017 06:48 uur

Om de kansen van de huidige digitale transformatie volop te benutten en een optimale klantbeleving te realiseren, moeten Customer Care en ICT op een andere manier gaan samenwerken. Dat is de boodschap van KPN vandaag tijdens het interactieve evenement The Digital Dutch. In het Nederlandse bedrijfsleven wordt nog veel te weinig samengewerkt door CTO’s en Customer Care Managers. Als zij intensiever optrekken samen, wordt het een stuk gemakkelijker om mee te gaan in de digitale transformatie en de kansen die daarmee gepaard gaan. In 2016 gaf 75% van de grootzakelijke klanten tijdens The Digital Dutch aan digitale kansen niet voldoende te benutten. KPN wil bedrijven daarom laten zien hoe ICT-oplossingen concreet toegepast kunnen worden om hun klanten nog beter te kunnen bedienen. Bron: emerce.nl 6-4-17 Lees verder>>>>

 

  • Nederland ICT
  • ISPConnect