Hét informatieplatform over cloudoplossing en -bedrijven

Contact

Stel dat er brand uitbreekt bij de cloud provider, zijn alle gegevens dan weg?

Als het goed is niet. De cloud provider zal een back-up van de back-up hebben. Het is wel verstandig de SLAEngels (serviceovereenkomst); de contractuele afspraken die u als klant met de aanbieder van de clouddienst overeenkomt. Vaak zijn daarin opgenomen de mate van beschikbaarheid van de dienst, wat de vergoeding is als de dienst X tijd niet functioneert, hoe snel uw leverancier storingen op moet lossen, wie verantwoordelijk is voor de informatie, en zo verder.<hyperlinkDe onder een stuk tekst, een afbeelding ov video liggende verwijzing naar een plaats op het internet, lokaal netwerk of een plaats in een document of webpagina WiKi SLAEngels (serviceovereenkomst); de contractuele afspraken die u als klant met de aanbieder van de clouddienst overeenkomt. Vaak zijn daarin opgenomen de mate van beschikbaarheid van de dienst, wat de vergoeding is als de dienst X tijd niet functioneert, hoe snel uw leverancier storingen op moet lossen, wie verantwoordelijk is voor de informatie, en zo verder.> vooraf hierop de te controleren.

  • ISPConnect
  • Nederland ICT