Hét informatieplatform over cloudoplossing en -bedrijven

Contact

Avaya OneCloud weerspiegelt een volledige multi-cloud applicatie ecosysteem

Avaya OneCloud weerspiegelt een volledige multi-cloud applicatie ecosysteem
27 August 2020 13:02 uur

Avaya, speler in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen, heeft zijn merkarchitectuur geüpdate. Het uitgebreide portfolio komt onder de naam Avaya OneCloud op één lijn. De vernieuwde branding weerspiegelt het multi-cloud applicatie-ecosysteem van het bedrijf. En het op de markt brengen van nieuwe oplossingen die de toekomst van de klanten- en werknemerservaringen realiseren.

Avaya OneCloud omvat het volledige Avaya-portfolio en biedt vele mogelijkheden op het gebied van contactcenters, Unified CommunicationsHet mechanisme waarbij berichten zoals spraak, tekst, fax, e-mail en video via een centraal computerprogramma worden afgehandeld, collaboration en CPaaS. Oplossingen en producten zijn nu ingedeeld in drie focusgebieden: Avaya OneCloud CCaaS, Avaya OneCloud UCaaS en Avaya OneCloud CPaaS. Omdat Avaya diverse operationele, verbruiks- en commerciële modellen biedt, kan het gehele portfolio worden ingezet in de cloud. Dit geldt dus ook voor de abonnements- en managed services, evenals Avaya’s private en public cloudPublieke Cloud. De Cloud Computing dienst waarbij de Cloud Service zijn ingericht op ��n hardware en software platform (vaak van een grote (wereldwijde) aanbieder) en gebruikt worden door meerdere gebruikers van meerdere organisaties-producten.

“Avaya OneCloud staat voor een belangrijke verandering die aansluit bij de innovatie die we nu en in de toekomst leveren, op ongeëvenaarde, wereldwijde schaal”, aldus Simon Harrison, Avaya SVP en Chief Marketing Officer. “Samen met onze klanten en partners creëren we de toekomst van het Customer Experience Center en de Digital Workplace. Die toekomst is gebaseerd op een innovatief aanbod en een gepersonaliseerd pad naar de cloud. Internationale organisaties vertrouwen steeds vaker op ons als ze zich aanpassen aan een werk-waar-je-wilt-wereld, en wij leveren ons aanbod op een meer impactvolle manier. Met Avaya OneCloud kunnen zij apps gebruiken en implementeren op een manier waarop zij hun ambities kunnen realiseren en hun merken opbouwen via verbeterde ervaringen.”

De uitgebreide mogelijkheden van Avaya zijn nu afgestemd op drie oplossingsgebieden, die organisaties van elke omvang ondersteunen:

Avaya OneCloud CCaaS
Het aansturen van het Customer Experience Center van organisaties door oplossingen voor klant- en medewerkersbetrokkenheid te bieden. Oplossingen die alle touchpoints van de klant verbinden en structureren – inclusief voice, video, chat, messaging en social. En tegelijkertijd de kracht van AI, inzichten, kennis en middelen van de hele organisatie benutten. Zo kunnen gebruikers niet alleen de juiste klantervaring leveren, maar ook de juiste medewerkerservaring voor degenen die de klanttrajecten ondersteunen.

Avaya OneCloud UCaaS
Biedt uniforme communicatie en collaboration voor teams zodat medewerkers elkaar kunnen ontmoeten, berichten kunnen uitwisselen, kunnen samenwerken en dingen gedaan kunnen krijgen in de huidige onvoorspelbare wereld van het werk, waar dan ook ter wereld.

Avaya OneCloud CPaaS
Zorgt voor een geavanceerd platform ter ondersteuning van de API-economie voor DevOps-shops en -ontwikkelaars. Het stelt organisaties in staat om aan de rand van het netwerk te innoveren en om snel en eenvoudig communicatie mogelijk te maken via de workflow en applicaties.

“Avaya OneCloud weerspiegelt ons vermogen om het volledige spectrum van cloud-implementatie te leveren. Hiermee zorgen we ervoor dat elke organisatie de cloud kan implementeren op de manier die het best voldoet aan haar behoeften en – wendbaar en snel – een aanvulling vormt op de bestaande investeringen”, aldus Anthony Bartolo, EVP en Chief Product Officer bij Avaya. “Bovendien kent Avaya OneCloud, als een multi-cloud ecosysteem, geen grenzen en biedt het de voordelen van het Avaya-portfolio samen met die van onze partners en cloud-platforms. Klanten kunnen alles krijgen wat ze nodig hebben, zonder in te boeten op wat ze al hebben.”

“Avaya blijft nieuwe wegen inslaan en geeft vorm aan de manier waarop communicatie- en samenwerkingstechnologie de toekomst van het werk aanpakt met verbeterde klant- en werknemerservaringen”, zegt Mary Wardley, VP, Customer Care en CRMCustomer Relationship Management. De computerprogrammatuur waarmee relaties (klanten) beheerd kunnen worden bij IDC. “Avaya OneCloud staat symbool voor de voortdurende inzet van het bedrijf om een breed scala aan flexibele, veilige oplossingen te bieden. Oplossingen die worden geleverd via publieke, private of hybride cloud op een schaal die weinigen kunnen evenaren. Het bedrijf heeft een productstrategie ontwikkeld om zijn klanten wereldwijd te kunnen migreren met een applicatie-ecosysteem dat verder reikt dan zijn eigen aanbod. Zo wordt extra innovatie op het gebied van AI, machine learning en data-automatiseringHet principe en proces waarbij gegevens via computers en software op een automatische wijze worden verwerkt, opgeslagen en beschikbaar gesteld aan de gebruiker geboden.”

Avaya biedt ook een volledig portfolio van end points, waaronder handsets, videoconferentie-apparaten en headsets, om tegemoet te komen aan de wensen van elk type werknemer in de hele organisatie. Dit alles wordt ondersteund door een uitgebreid, wereldwijd serviceportfolio geleverd door Avaya Professional Services en het uitgebreide partner-ecosysteem van het bedrijf. Bron: dutchitchannel.nl

  • Nederland ICT