Hét informatieplatform over cloudoplossing en -bedrijven

Contact

Ivanti lanceert het Ivanti Neurons platform

Ivanti lanceert het Ivanti Neurons platform
22 July 2020 08:29 uur

Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, introduceert vandaag het Ivanti Neurons platform voor Self-Heal, Self-Secure van end-points & IoT devices en biedt Self-Service Automation bots voor werknemers op afstand.

Ivanti Neurons vult IT-teams aan met automation bots die zelfstandig incidenten en beveiligingsproblemen kunnen detecteren en oplossen, waarmee de nauwkeurigheid, snelheid en kosten van de IT-dienstverlening verbeterd worden. Early adopters hebben met de oplossing ongeplande uitval tot 63 procent teruggebracht, de tijd voor het installeren van beveiligingsupdates met 88 procent verminderd en tot 80 procent van de problemen met end-points opgelost voordat gebruikers deze rapporteerden.*

Met deze release realiseert Ivanti haar visie om met hyper-automation uitdagingen aan te pakken als de snelle groei en complexiteit van apparaten en data, een multi-generatie personeelsbestand op afstand en toenemende cybersecurity-bedreigingen. Door organisaties te helpen te evolueren van standaard automatiseringHet principe en proces waarbij gegevens via computers en software op een automatische wijze worden verwerkt, opgeslagen en beschikbaar gesteld aan de gebruiker naar een combinatie van hyper-automation en deep learning, levert Ivanti een zelfhelende autonome ‘edge’ met contextuele, anticiperende en gepersonaliseerde ervaringen voor werknemers op afstand.

“Nu werken op afstand het nieuwe normaal wordt, stelt Ivanti Neurons organisaties in staat om apparaten automatisch te beheren en te beveiligen en voorziet in een optimale werkervaring voor medewerkers die overal hetzelfde is,” zegt Nayaki Nayyar, Executive Vice President en Chief Product Officer van Ivanti. “Ivanti Neurons staat altijd aan en is altijd aan het werk, en dit maakt de ‘shift left’-wens voor IT mogelijk door het inzetten van automation bots die zelfstandig endpoints aan de ‘edge’ ontdekken, beveiligen en onderhouden.”

Ivanti Neurons for Edge Intelligence geeft IT de mogelijkheid om alle edge-apparatuur aan te spreken met behulp van Natural Language Processing (NLP) en in real-time binnen enkele seconden inzicht te krijgen in de hele organisatie. Het biedt snelle operationele bewustwording, real-time inventarisatie en beveiligingsconfiguraties voor alle ‘edge’ apparatuur, gebruikmakend van een op sensoren gebaseerde architectuur.

Ivanti Neurons for Healing biedt een leger van automation bots die proactief problemen detecteren, diagnosticeren en automatisch oplossen zoals configuratiedrift, prestatieproblemen, compliance en beveiligingsproblemen op endpoints. AutomatiseringHet principe en proces waarbij gegevens via computers en software op een automatische wijze worden verwerkt, opgeslagen en beschikbaar gesteld aan de gebruiker van routinematige taken maakt de weg vrij voor het creëren van een autonome self-healing omgeving, waarmee tijd en kosten worden gereduceerd en de ervaring van medewerkers wordt verbeterd.

Ivanti Neurons for Discovery biedt in enkele minuten nauwkeurige en bruikbare informatie. Dit zorgt voor real-time inzicht met behulp van actieve en passieve scans en connectoren van derden. Deze leveren genormaliseerde hardwareDe verzameling aan apparatuur waarop software is ge�nstalleerd om automatiseringsdiensten aan gebruikers te kunnen bieden- en softwareComputerprogrammatuur ge�nstalleerd op onderliggende apparatuur om automatiseringsdiensten aan gebruikers te kunnen bieden-inventarisatiegegevens, informatie over softwaregebruik en bruikbare inzichten voor efficiënt configuratiebeheer en databases voor activabeheer.

Ivanti Neurons Workspace biedt een 360-graden overzicht van apparaten, gebruikers, applicaties en diensten, met real-time gegevens. Hiermee kunnen eerstelijns analisten problemen oplossen die voorheen naar specialisten werden geëscaleerd. De gebruikers- en apparaatweergaven verminderen de complexiteit, lange wachttijden en hoge escalatiekosten, wat resulteert in een snellere oplossing voor de eindgebruiker en een hogere productiviteit. Bron: channelconnect.nl

  • Nederland ICT